Bölüm Hakkında
Dünyanın ve ülkemizin yıldızı parlayan ve hızla gelişen sektörü
Lojistik, Türkiye'nin coğrafik avantajları nedeniyle önemli bir istihdam
ve ulusal gelir kaynağı olabilecek bir sektör konumundadır. Önemli olan
doğru kararları doğru zamanlarda almaktır. Bunun için de her konuda
olduğu gibi lojistik alanda da bilimsel temellere inilmek durumundadır.
Uluslararası Lojistik Bölümü, lojistik alanında verdiği çok yönlü
üniversite eğitimi ile Türkiye’nin bu alanda öncülük eden ve
uluslararası üne sahip bir bölüm olmayı vizyon olarak benimsemiştir.
Bu kapsamda Uluslararası Lojistik Bölümünün misyonu;
Bu kapsamda Uluslararası Lojistik Bölümünün misyonu;
- Üniversite ve master eğitimi, araştırmalar, v.s. gibi yollarla, sektörün ileri gelen örgütleri ve topluluklarıyla işbirliği içerisinde bu alanda bilgi birikimi yaratmak, geliştirmek, yaratıcı düşünebilen bireyler yetiştirmek ve topluma aktarmak,
- Yetenekleri ve bilgisi olan, günümüzün teknolojik ve küresel iş ortamında seçmiş ve seçilmiş oldukları alanlarda başarılı olabilecek karakter sahibi mezunlar yetiştirebilmek için öğrencilerimize eğitim ve tecrübeyi beraberce vermektir.
- İşletme
- Lojistik
- Yönetim
- Süreçlerle Yönetim,
- Stratejik ve Analitik Düşünme,
- Planlı Çalışma ve Takipçilik,
- Müşteri Odaklılık,
- Kendi Kendine Öğrenme,
- Kendini Sürekli Geliştirme,
- Bilgi Teknolojilerini Kullanma,
- Yabancı Dil,
- İletişim ve Takım Çalışması,
Kariyer Olanakları
- Üretim, Hizmet ve Satış Şirketlerinin Lojistik Birimleri
- Lojistik Şirketler (3. Parti Lojistik Hizmet Sağlayıcılar)
- Taşıma İşleri Organizatörleri (Freight Forwarders)
- Kara, Hava, Deniz, Demiryolu ve Intermodal Taşımacılık Şirketleri
- Sigorta, Finansman, Denetim ve Dış Ticaret Şirketlerinin Lojistik Birimleri
- Lojistik Danışmanlık ve Eğitim Kuruluşları
- Üniversite ve Araştırma Kurumlarının Lojistik Bölümleri
- Devlet Planlama Teşkilatı, Ulaştırma Bakanlığı, vd Devlet Kurum ve Kuruluşlarının ilgili Birimleri
- İletişim ve Bilişim Teknolojileri Şirketlerinde Lojistik Uygulama Birimleri
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder